Verzend- en retourbeleid

Bij Pizzeria Napels streven we ernaar om uw bestelling snel en efficiënt bij u af te leveren. We willen ook dat u tevreden bent met uw aankoop. Lees daarom ons verzend- en retourbeleid zorgvuldig door.

1. Verzendbeleid

1.1 Levertijd

  • Wij streven ernaar om uw bestelling zo snel mogelijk of de door u aangegeven tijdstip, afhankelijk van de door u gekozen bezorgoptie en het tijdstip van bestellen.
  • Levertijden kunnen variëren afhankelijk van uw locatie, verkeersomstandigheden, en de drukte in onze winkel. In uitzonderlijke gevallen kan de levering langer duren. Wij houden u op de hoogte als dit het geval is.

1.2 Bezorgkosten

  • Voor bestellingen binnen Mijdrecht rekenen wij een standaard bezorgtarief van €2,00.
  • Voor bestellingen binnen Waverveen rekenen wij een standaard bezorgtarief van €1,50.
  • Voor bestellingen binnen Vinkeveen rekenen wij geen bezorgtarieven.

1.3 Bezorggebied

  • Wij bezorgen alleen naar Mijdrecht, Waverveen en Vinkeveen. Neem contact met ons op voor meer informatie.

1.4 Leveringsvoorwaarden

  • Wij bezorgen op het door u opgegeven adres. Het is uw verantwoordelijkheid om een juist en volledig adres door te geven.
  • Als u niet thuis bent op het moment van levering, proberen wij u telefonisch te bereiken. Als het niet mogelijk is de bestelling te bezorgen, wordt deze teruggebracht naar de winkel. U kunt contact met ons opnemen om mogelijk een nieuwe bezorgpoging te regelen of de bestelling op te halen in de winkel.

2. Retourbeleid

2.1 Geen retour van verse producten

  • Aangezien onze producten vers bereid voedsel zijn, kunnen deze niet worden geretourneerd of geruild na levering. Dit geldt voor alle eetbare producten.

2.2 Klachten over bestellingen

  • Als u niet tevreden bent met uw bestelling, bijvoorbeeld omdat er een fout is gemaakt of omdat het product niet aan uw verwachtingen voldoet, verzoeken wij u om zo snel mogelijk na levering contact met ons op te nemen.
  • Wij zullen ons best doen om het probleem naar tevredenheid op te lossen. Dit kan betekenen dat wij u een vervangend product aanbieden of een (gedeeltelijke) terugbetaling regelen.

2.3 Annulering van bestellingen

  • U kunt uw bestelling annuleren zolang deze nog niet is bereid. Neem zo snel mogelijk contact met ons op via 0297266184 om uw annulering door te geven.
  • Voor geannuleerde bestellingen die al zijn betaald, storten wij het volledige bedrag terug via de betaalmethode die u heeft gebruikt.

3. Contactgegevens

Als u vragen heeft over onze verzend- en retourbeleid, of als u een klacht wilt indienen, neem dan contact met ons op via:

Pizzeria Napels
Herenweg 161, 3645 DK Vinkeveen
0297266184